السبت، 15 مارس 2014

رسالة من اخت مش عارفة تعمل اية؟؟


انا متجوزه وعندى 3 اطفال وعندى مشكله مع جوزى انا هحكى الحكايه من الاول انا متجوزه من 9 سنين وهو معاملته وحشه اوووى دايما فيها اهانات وهو مش بيقصر فى حاجه مع اولاده بس بخيل معايا وهو من فتره كان بيكلم واحده فى التيلفون من حوالى 4 سنين وبعدين اكتشفت انها صحبتى وهى اللى عرفتنا على بعض اصلا لانها كانت تعرفه قبل ما نتجوز بس هو فهمنى انه هو اللى سابها ومكنش عايز يتجوزها وبعدين عرفت انها هى اللى سابته لما لقيت عريس افضل منه وبعده كده اتجوزنا وهى اتجوزت واتطلقت ف فى الفتره اللى هى كانت بتطلق فيها هى الفتره اللى رجعوا يكلموا بعض فيها وبعدين هى اتجوزت تانى وخلص الموضوع ده لكن دلوقتى هو بيكلم واحده تانى بس لما بواجهه بينكر ويكذب فى مره انا رنيت على الرقم اللى انا شاكه فيه ومردش بس تقررريبا هى كلمته وقالت ليه انى رنيت ف هو بدل ما يحرج من انى عرفت >> اتصل بيا وجه عمل مشكله كبييره واهانات كتير وبعدين اتفقنا ان هو ميكلمش حد تانى وانا هعمل كل اللى عايزه ومش هقصر معاه وفعلا عملت كده لكن هو لسه بيكلمها وبيكذب عليا وبيتهمنى بالجنون وانا فكرت فى الطلاق لكن هو قالى ان هيحرمنى من ولادى وهيعتبر مامتهم ماتت لو اطلقت ف ده اللى مخلينى مستحمله انا بجد تعبت اوووى اعمل ايه
ده غير انه حالف يمين طلاق من يوم متجاوزت ماروحش ل اختى وانا مشفوتش بيتها حتى وكل شويه يحلف طلاقات ع حاجات تافهه
اعمل ايه

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق